Monday, November 21, 2005

Suikkaria, panoa ja pyllyä

Mies oli juuri lopetellut hartiahieronnan annon minullle. Nousin ylös, tarkoituksena venytellä, kun mies tuli eteeni ja kaappasi halaukseen. Hän koukisti polvet, ollakseen saman pituinen kuin minä. Asento huvitti minua siinä määrin, että koukistin itsekkin polveni, pyöristin pyllyn ja miehen kädet tarttuivat pakaroihini.
- Oho, melkein tuli oikee stondis.
- Miten voi tulla melkein, silloinhan se tarkoittaa sitä, ettei oikeasti noussut. Naurahdin ja käännyin selin mieheen. Kumarruin alaspäin ja kurkottelin sormilla varpaitani painaen pehvani miehen elintä vasten.
- No sillein, että se heräilee pikkuhiljaa. Mies mutisi ja kouri pyllyäni minun venytellessä ilman mitään kiirettä. Nostin käteni polvieni päälle ja notkistin selkäni.
- Jestas. Miehen kädet kulkivat levottomasti lantiolleni ja takaisin pyllylleni. Nousin hitaasti ylös, sillä viimeinen mitä halusin, oli teloa selkäni uudestaan ja olla viikon lisää invaliidinä. Hienoisessa hiprakassa oleva mieheni oli nostanut testoteroni tasoaan alkoholilla ja paisunut elin esitti omia vaatimuksiaan takapuoltani vasten. Miehen kädet hivelivät rintojani ja suu kutitteli kaulaani sekä korvannipukoitani. Katselin sivusilmällä LA Confidental:ia telkkarista.
- Tuu ottaa suihin, mies mutisi korvaani. Vieno viinainen tuoksu saavutti nenäni. Hymyilin.
- En tuu.
- Tuutpas.
- Enpäs tuu. Hetken jatkoimme tätä kinastelua miehen yrittäessä kääntää minua makuuhuoneeseen päin ja minun telakoidessa jalkojani tiukemmin lattiaa vasten.
- Sitten mä painan sua peppuun. Mies murahti korvaani ja minun esittäessä vastalauseita hän vannoi painavansa minua peppuun ja kertoi viellä uskovansa minun haluavan sitä.
- Mä katon nyt tätä elokuvaa. Ilmoitin tomerasti ja käskin ukon unohtaa suikkarit sekä peput niikseen, niitä kun ei tippuisi. Mies yritti riistää kaukosäätimen minulta komentaen sulkemaan telkkarin ja minä yritin pitää säätimen mahdollisimman kaukana miehestä. Valitettavasti heikompana osapuolena jäin alakynteen pahasti ja mies riisti säätimen väkisin käsistäni sekä sammutti telkkarin.
- Sika, possu..possu, sovinisti sika! Mä olisin halunut katsoa sen! Mies kuljetti minua määrätietoisesti kohti sänkyä eikä ollut ollenkaan mielissään uusista nimistään. Varovaisesti (koska selkäni oli viellä kipeä) hän töytäisi minut mahalteen sängylle ja asettui päälleni. Olin avuton. Riuhtominen oli turhaa, vammautumisen pelossa. Kädet etsivät herkkiä paikkojani ja mies kuiski korvaani miten aikoi antaa melaa minun herkulliselle perseelleni.
- Et anna..luuletko, että annan? pihisin peittoa vasten ja vastusteluni kuulosti enemmänkin vaimelta muminalta joka ei ollut kovinkaan uskottavaa.
- Tykkäistkö sä? Mies teki virheen ja kysyi mielipidettäni. Olin kostea...tunsin miten valuin, mutta menisinkö tunnustamaan, että haluaisin? En! Nauroin.
- Ai että sä panisit mua peppuun tai mä ottaisin suuhun, enkä itse saisi mitään kiksejä? No ei paljoa sytytä. hymyilin peittoon ilkeästi vastatessani.
- Oikeasti vai?
- Pahamielihän siitä vaan tulee! Mies nousi, taputti minua pyllylle ja totesi, että ei sitten. Olin hölmistynyt ja hiukan loukkaantunut. Noin vähälläkö hän luovutti? Paskat! Uhkuin, en pyhäävihaa vaan päättäväisyyttä. Hipsin jääkaapille hörppimään cokista ja miettimään strategiaa.

Makasin sängyllä selälteni. Mies istui tietokonetuolillansa ja pääni oli miehen jalkojen välissä. Vedin tuolia niin, että pääni jäi tuolin alle. Kädet pujotin miehen boksereiden vyötärönauhan alle ja etsin yhä viellä pystyssä jököttävän seipään käteeni. Roikotin päätäni alaspäin ja liutin käsiäni miehen seipäällä vaihtelevalla tahdilla. Hitaasti sitten nopeammin ja taas hidastaen. Miehellä oli täydellinen näkymä siihen mitä tein, itse en nähnyt mitään tuolin alta. Leikimme hetken näin, kunnes en enään jaksanut roikottaa päätäni sängyn ulkopuolella. Käännähdin vatsalleni ja upotin peniksen suuhuni, miehen istuessa ja katsellessa leikittelyäni. Hän otti peniksen juuresta kiinni ja minä upotin seipään niin suyvälle suuhuni kun sain, miehen hämmästellessä, kun huuleni koskivat hänen sormiaan. Esitykseni sai aikaan ihastuneita henkäisyjä sekä kieleni syvältä kurkusta kumpuavia ynähdyksiä. Hetken päästä tunsin miten nautinnosta jäykkä elin alkoi "kurluttamaan" sen merkiksi, että pian sieltä lentäisi lastillinen lämmintä ja suolaisen makeaa nestettä suuhuni. Rauhoitin tilanteen ja tyydyin vain nuolemaan lihatikkaria sekä kutittelemaan sen päätä kielelläni. Kun olin varma, että vaaraa ei enään ollut, upotin elimen taas syvälle suuhuni. Tunsin miten kyrvän pää solahti kurkkuun, kutitteli kitarisoja. Miehen nautinto oli silkkaa musiikkia korville. Miten minä pidänkään siitä, että saan hänet huipulle, pystyn tuottamaan nautitoa, jolle mikään ei vedä vertoja..ei ainakaan viellä. Lopulta oma oloni kävi niin tuskastuneeksi, että tahdoin saada melaa itsekkin, muualle kuin suuhuni. Vedin miehen sänkyyn ja vapautin itseni vaatteistani. Mies vaati peppua. Kuuntelin hänen pyyntöjään hymyillen, vaatimuksia ja halua. Nousin sängyltä ja etsin suurimman dildon, jonka omistan.
- Jos mä saan työntää tämän sun perseeseen, niin sitten saat painaa mua peppuun? hymyilin julmasti kauhistuneelle miehelleni. Hän esitti vastalauseita, ei uskonut, että olin tosissani. Vakuutin olevani ihan vakavissani, muuten ei heruisi herkkua.
- Eikö ole jotain pienempää? En mä tota, et oikasti ole ihan tosissasi! Mies oli kauhistunut, hän halusi peppua, mutta tekokyrpä käsissäni oli sen kokoinen, että hänen vatsaansa väänsi pelkkä ajatus. Lopulta, kun hän olisi suostunut, jos olisin viellä vähän kiusannut, laitoin dildon pois nauraen. Ehkä viellä sitten joskus? Mies oli pettynyt, hän ei saanut persettä. Piti tyytyä pimpsaa. Hän solahti sisääni, nai minua kaikissa mahdollisissa asennoissa, otti käsistä kiinni, taisteli kanssani. Minä raavin, vinguin ja vikisin. Olin hurmiossa. Anelin häntä antamaan peppuun, vaadin sitä kovalla äänellä ja sain hänet laukeamaan. Olimem hikisiä ja tyydytettyjä. Mutta ei se riittänyt, ei minulle.

Lepäsimme hetken. Puhuin riettaita, pyöristin pyllyni hänen eteensä kutsuvasti ja pyysin panemaan. Uhkasin tehdä sen itse ja jättää hänet osattomaksi. Työnsin sormeni peppuuni ja sitten hänen. Lopulta, kun mies ei enään kestänyt kiusaamistani, kun hänen hengityksensä kävi raskaammaksi ja hän saattoi jo kuvitella, miltä tuntuisin hänen kyrpänsä ympärillä, hän työntyi minuun. Nai ensin hitaasti, sitten nopeammin ja lopulta laukesi, kauan sen jälkeen, kun itse olin jo saanut.

9 Comments:

Blogger Farewell said...

Mä en kyllä yhtään tykkää tosta ajattelumallista, että nainen antaa ja mies ottaa jos saa. Minua henkilökohtaisesti olisi varmaan vaan vituttanut tuollainen pelleily. En alennu vonkaamiseen. Mutta eipä siinä, hyvä jos sinun miehesi on kuitenkin tyytyväinen.

PS. Ei ole tarkoitus vittuilla, vaikka tämä nyt jotenkin vähän sen sävyiseltä tuntuukin.

6:57 PM  
Blogger Blogger said...

Heh, meille tämä on vähän niinkuin roolileikkiä, kisailua, kilpailua ja kiusoittelua.

Kyse ei ole siitä, että seksiä käytettäisiin vallan välikappaleena vaan sitä valtaa ikään kuin nostamaan tunnelmaa.

Se on sitä samaa, kun sanon miehelle "näytä mulle kuka määrää, laita mut ojennukseen."

Kyse ei ole säälipillusta tai panosta, vaan pilkkeestä silmäkulmassa ja rajojen kokeilusta.

Meille molemille seksi on yhteinen harrastus, jotain jota voi tehdä kaksin ja josta molemmat tykkää ihan yhtä paljon. Kyse on antamisesta ja saamisesta, molemmilla.

Minä saan ja annan, ja mieheni antaa sekä saa. Ne kulkevat käsikädessä, muuten, koko hommassa ei olisi enään järkeä.

7:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Näin ison dildosi kuvassa, mutta siitä on vaikea päätellä miten iso se on. Mikä on sen paksuus / pituus senteissä?

-m30-

9:06 AM  
Blogger Farewell said...

Ok, nyt kuulostaa paremmalta. ;)

10:26 AM  
Blogger Blogger said...

Anonymous en ole valitettavasti mitannut. Ei se mikään jättiläinen ole, ehkä keksiverto tai himpun isompi..

8:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

mul alkoi seisoa ton jutun takia, ja muija latailee tuolla tiskikonetta.. taidan mennä hieman keskeyttämään.

12:27 PM  
Blogger Blogger said...

Toivottavasti kerpele kesketyksestä tuli antoisa huilimistauko naisellesi ;)

11:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hui, tuota lukiessa tuli jo melkein kuuma. Täytynee jatkaa huomenna logisi "spämmäämistä" :)

Pisti miettimään pitäisikö itsekin alkaa kirjoittelemaa blogia...

9:33 PM  
Blogger Blogger said...

ala ihmeessä, Lotharillakin on jossain, en nyt muista missä ja tämä on aika hauskaa puuhaa, ei kai tätä muuten tekis. Ja tässä tää aika menee, kun odottelen että Rose Red - Stephen Kingin tekemä sarja alkaa neloselta :)

12:07 AM  

Post a Comment

<< Home