Monday, November 14, 2005

Tuplapano

Ei, en päässyt kokeilemaan kahta miestä yhdellä kertaa, mutta jotain vähän saman kaltaista, eilisiltana. Aluksi mies ei oikein tahtonut olla hirveän innostunut harrastamaan seksiä. Minua kuitenkin panetti sen verran paljon, että päätin järjestää miehelle esityksen...pimeässä. Kaivoin kätköistäni pehmeän jellydildoni, joka on tarkoitettu oikeasti anaaliin, sekä nallekarhuni jolla vie itsensä orgasmiin hetkessä jos niin haluaa. Jelly dildon työnsin pimpsaani ja karhulla leikin klitoriksellani. Molemmat värisivät kivasti pillussani.
- Mitä siellä oikein tapahtuu? ukkoni kyseli uteliaana, kun silmät eivät viellä olleet tottuneet pimeään.
- Mmmh..mä panen itseäni pimsaan...dildolla ja leikin nallella klitoriksen kanssa.., yritin estää pahemmat huokailut, jotta armas mieheni saisi selvää.
- Ai..mä voisin auttaa sua ja panna sua pyllyyn samalla? mies ehdotti innoissaan.
- Oh..voisit vai? huohotin.
- Voisin, enkö mä olekkin ystävällinen?
- Äkkiä sitten tai et kerkeä mukaan. inisin ukolle nautinnon hämäristä syövereistä. Sillä hetkellä olisin tahtonut antaa palaa vain ja orgasmin viedä, sillä tuntemukset olivat todella kutkuttavat. Mies ryhtyi tuumasta toimeen, pyydellen, että malttaisin hetken enkä tulisi viellä. Liukkari napsahti auki ja mies siveli kyrpänsä sillä raskaasti hengittäen. Odotin malttamattomana, että saisin miehen kovan kalun sisääni ja pääsisin irrottelemaan. Pian mies tulikin viereeni heppi tanassa ja valmiina sukeltamaan pakaroitteni väliin. Mies työntyi hellästi minuun ja taivastelin miten helposti kalu solahtikin sisääni. Miehen liikkuessa edestakaisin dildoni liikahti sisälläni ja lopulta pullahti ulos. Koska naimme sivuttain, oli minun vaikea kurkotella dildosta kiinni ja pidellä sitä paikallaan. Dildon takaisin sovittaminen oli hiukan vaikeampaa ja mies sitten arveli, että hän ei tainnutkaan olla b-rapussa vaan a. Sormikopelolla tutkin ja totesin sen todeksi. En pystynyt hillitsemään itseäni vaan purskahdin nauruun, enkä millään meinannut saada nauramista loppumaan. Sen veran ajoissa kyllä, ettei miehen seiväs ryhtynyt kutistumaan. Valitettavasti tilanteen hupaisuus sai omat kiihkeät himoni hyytymään ja peppupanoon en sitten päässyt enään mukaan. Kun mies ryhtyi kuulostamaan siltä, että pian hän olisi valmis maalailemaan valkoisella peräpuoleni seinämiä, kielsin häntä laukeamasta sisälleni. Hieman pettyneenä sekä vastahakoisena mies totteli, kun suutelin häntä samalla nälkäisesti hänen pannessa minua pyllyyn suurella nautinnolla. Lopulta mies vetäytyi pois ja rullasi kondoomin heppinsä suojaksi. Minä dildottelin sillä välillä itseäni ja etsin uutta hekumaa hävinneen tilalle. Miehen työntyessä sisääni anelin häntä panemaan minua kunnolla kyrvällänsä, syvälle ja lujaa, ihan pohjaan asti. Ja mies teki työtä innokkaasti, minun tullessa ja lujaa, naapureiden suureksi iloksi. Mies ryhtyi hiljentämään tahtiaan, kun sain orgasmin (kutitellen nallella klitoristani ja miehen pannessa minua) ja minä vaadin häntä suureen ääneen jatkamaan. Täyttä kiimaa ja nautintoa joka pysyi huipussaan. Mies kiepsautti minut vatsalteen, tarttui hiuksistani, vei käteni selkäni taakse ja minä taistelin vastaan huohoittaen ja hokien ilkikurisesti sekä uhmakkassti: "et saa!" ja heti perään "Just noin, anna tulla, kunnolla, nai mua!" Kun olin saavuttamassa huippua hitaasti, mutta sitä suuremmalla voimalla, tuli mieheni harmikseni. Hiukan pettyneenä jäin henkeä haukkoen makaamaan sänkyyn, pillu tykkyttäen.

Lopuksi voin todeta, että jellydildoni oli aivan liian pienikokoinen peppu- ja pimpsapanoon. Pitää hankkia suurempi ja paremmalla moottorilla!

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tätä minun on pitänyt kysyäkin - tuplapanoa. Niin että oletko koskaan päässyt kokeilemaan ja onko edes mielenkiintoa?

Itse olen melkoinen ryhmäfani (erityisesti MFM) ja toistaiseksi jokainen nainen jota olen päässyt lempimään toisen miehen kanssa, on ollut todella otettu kahden miehen jakamattomasta huomiosta.

Mikäli vain on mielenkiintoa, suosittelen kokeilemaan.

3:33 PM  
Blogger Blogger said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:53 PM  
Blogger Blogger said...

En ole päässyt kokeilemaan tuplapanoa, mutta mielenkiintoa kyllä löytyy..kokeilemiseen siis. Valitettavasti mieheni hyväksyy ainoastaan naisen kolmanneksi pyöräksi ja kun ehtona on, että sitten myös minä pääsen kokeilemaan tuplapanoa (miehenhän ei ole mikään pakko siihen osallistua, kuten ei minunkaan asetelmaan 2N+M), mutta sen myötä miehen kiinnostus on alkanut lopahtamaan, kun ymmärsi, että kahden naisen kanssa pelehtiminen tarkoittaa sitä, että minäkin pääsen maistelemaan vierasta patukkaa :)

Mutta saas nähdä kuinka käy, toivoani en ole viellä menettänyt:)

3:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kaikkea mahdollista kokeilleena voin sanoa että 2N+M ei ole niin ihmeellistä kuin voisi kuvitella. Miehen on hieman mahdotonta revetä kahteen osaan tyydyttämään kahta naista samaan aikaan. Ei ole kovinkaan ihmeellistä suudella ja hieroa yhtä sekä nussia samalla toista. Ok, voihan siinä tulla toinen nainen nuolemaan palleja kun nai, mutta ei se niin ihmeelliseltä tunnu.

Kyllä minä olen saanut paljon paremmat kiksit siitä että olen ollut mukana kun nainen on todella naukunut kun tekee niiiiiin hyvää. Ja kaksi kundia jaksaa luonnollisesti kaksi kertaa kauemmin.

5:05 PM  
Blogger Blogger said...

Taitaa omalla ukolla olla jateksune, että minä naisin sitä toista naista ja kun hän minua ;) tai päin vastoin. Ellei sitten satu olemaan vieraita naiset. Lieneekö se naisten keskinäinen pelehteminen siinä pääasiana, tai ainakin niin olen ymmärtänyt.

5:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mielenkiintoinen sattuma, että kahdessa seuraamassani nuoren naisen mustataustaisessa seksiblogissa ryhdytään yhtaikaa kehumaan anaaliseksikokemuksilla. Te varmaankin tunnette jo toisenne, ellette ole yksi ja sama: http://paskapaa.blogspot.com/

8:54 PM  
Blogger Blogger said...

Valitettavasti ei tunneta (ja ikävä kyllä, mulla ei ole aikaa kahden blogin pitoon, kun lapsiakin on ja koti hoidettavana), mutta kiitos linkistä, käyn vilaisemassa. Ja käsittääkseni en ole ainut nainen, joka peppupanoista tykkää... :)

9:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

VITUTTAA SAATANASTI PERKELEEN JUMALAUTA kikkeli jumalauta enpä sano muuta kuin kiroile niin ei tämän blogin ylläpitäjä voi sanoa minusta ainakaan mitään erityisen negatiivista elikä huonoa mutta otan kyrpää perseeseen esinahka takana saatanat jumalauta

8:04 PM  

Post a Comment

<< Home