Tuesday, October 18, 2005

Unen rajamailla

Aamu herätys, tai pikemmin yö. Loppujen lopuksi sen ei ole väliä...nukahdin uudestaan. Näin rietasta unta, kaksi miestä. Tämän enempää en oikeastaan muista, muuta kuin että pahat olivat mielessä. Ilmeisesti todella pahat, sillä olin herättänyt mieheni ja ahdistellut häntä. Heräsin siihen, että miehen kädet vaeltelivat minussa ja nukahdin. Heräsin siihen, että mies laittoi oven kiinni ja otti housut pois, asetti kumin. Taisin nukahtaa. Sitten säpsähdin siihen kun mies yritti seivästää pyllyäni...ja sai lähtöpassit sieltä. Se kirpaisi. Sitten minä keikuinkin puoliksi unen ja valveilla olon rajamailla. Unet sekoittuivat todellisuuteen ja todellisuus uneen. Mies vei kätensä kyrpänsä juureen samalla kun nai minua ja minä sivelin kiveksiä sekä aluetta kivesten ja pyllyn välissä. Mies hieroi minua sormillaan ja sitten vei käteni hieromaan itseäni. Olin sivuttain, mies istui oikean reiteni päällä, vasemman jalkani hän nosti ja koukisti rinnallensa ja nai minua. Ihana asento, kerrassaan upea. Sitten mies kiepsautti minut mahalteen, levitti nilkoillaan, reiteni, polvitaipeideni alta ja antoi tulla. Tämä asento on myös lemppareitani, itseasiassa lempparein. Olin äärettömän väsynyt, enkä meinannut saada silmiäni auki. Kuulin miten mies lähestyi huippuaan ja sitten laukesi. Hän pysähtyi, sykki sisälläni ja ennen kuin tajusinkaan mitä tapahtui sain minäkin. Se tuli kuin varkain enkä edes osannut odottaa saavani...olinhan puoliksi keikkunut unessa ja puoliksi todellisuudessa. No täytyy myöntää, että yllätys oli positiivinen, vaikkakin hiukkasen hämmentävä. Mies nousi ylös ja minä liuin takaisin uneen.

Nyt väsyttää, mutta oli se sen arvoista. Ennenkuin vastaavaa kokeilee, kannattaa kysyä naiseltaan tai miksei mieheltään, mitä mieltä hän on vastaavista herätyksistä...ettet huomaa omistavasi mustaa silmää ja herättäneesi hirviön..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home